قوانین ثبت سفارش و ارسال

۱_ با توجه به فروش همزمان حضوری و آنلاین و تغییر تعداد موجودی محصولات، قبل از واریز وجه، عکس محصول مورد نظر را از طریق تلگرام به شماره زیر ارسال و از موجودی محصول مطمئن شوید: 09357086448 (زمان پاسخگویی زیر ۳۰ دقیقه می‌باشد) 

۲_ پس از ثبت سفارش تا ۲۴ ساعت پیامک ارسال مرسوله به همراه کد رهگیری از شماره پشتیبانی سایت برایتان فرستاده خواهد شد.

۳_ محصولات بصورت پیش‌فرض با پست پیشتاز و از دفاتر تهران یا تبریز ارسال می‌شوند. ارسال با تیپاکس یا چاپار بصورت پس‌کرایه و به درخواست مشتری (با ذکر در قسمت توضیحات سفارش) انجام می‌شود.

۴_ تمامی محصولات قبل از ارسال از نظر سلامت فیزیکی، موتور، خط و خش ظاهری و باتری تست و ارزیابی می‌شوند و سپس تحویل اداره پست می‌شوند.

۵_در صورت عدم امانتداری شرکت پست جمهوری اسلامی، فروشگاه چی‌چی‌واچ مسئولیتی در قبال آسیب فیزیکی محصولات ندارد ولی برای تکریم مشتری و جلب رضایت ،خدمات تعمیر محصول آسیب دیده ناشی از حمل و نقل نامناسب پست، با قبول هزینه های پستی توسط مشتری، برعهده سایت چی‌چی‌واچ می‌‌باشد.

۶_ طرف قرارداد محصولات گارانتی دار به عهده شرکت مربوطه می‌باشد

۷_ سایت چی‌چی‌واچ اطلاعات و راهنمایی لازم برای سفارشات مشتریان را در صورت نیاز انجام خواهد داد.

۸_ در صورت دریافت کالا و عدم پسند، تا ۲۴ ساعت از زمان تحویل، امکان تعویض و یا عودت محصول و بازگشت وجه پس از دریافت محصول توسط فروشگاه وجود دارد؛ این به شرطیست که محصول هیچگونه استفاده‌ای نشده، آسیب فیزیکی ندیده‌باشد و همچنین تا ۲۴ ساعت از زمان تحویل مشتری، باز ارسال صورت گیرد.

۹_مشتری باید در هنگام ثبت نام در سایت، برای دریافت کد رهگیری مرسوله پستی، شماره موبایل فعال و به نام خود، ثبت و ذخیره کند.

۱۰- در صورت نیاز به کوتاه شدن بند ساعت خریداری شده، سایز دور مچ دست خود را دقیق اندازه گیری کرده و در قسمت توضیحات درج کنید تا قبل از ارسال متناسب با سایز شما تنظیم و ارسال شود.