انتخاب نوع ساعت، بیانگر استایل شماست

در گذشته شاید مهم‌ترین و حساس‌ترین کاربرد ساعت‌های کلاسیک در جنگ مخصوصا جنگ‌های بزرگ جهانی بوده که صنعت مد در قرن 19 و اوایل قرن 20 تصمیم به استفاده از ساعت مچی بعنوان ابزار مدرن استایلینگ گرفت. امروزه برندهای جدید و متنوع با امکانات مختلف میتونن شما رو در انتخاب ساعت به چالش بکشن. ساعت‌های لوکس میتونن نشان دهنده اعتبار و وضعیت اجتماعی و اقتصادی شما باشن.

برای زنان، کیف شخصی، جواهرات و اکسسوری‌های مختلف، ساعت مچی، عینک آفتابی و کفش‎‌هایی که استفاده میکنه میتونه سبک پوشش و استایلش رو نشون بده. برخلاف بقیه اکسسوری‌های زنانه، ساعت میتونه جزئیات و پیچیدگی‌های خاص و جذابی به استایل زنانه بده، مخصوصا وقتی با تلفن همراه صحبت میکنه یا با مخاطبش دست میده.

برخلاف زنان، مردان انتخاب کمی در انتخاب اکسسوری شخصی دارن و اصلی‌ترین اکسسوری مردانه که همیشه و همه جا یه مرد میتونه ازش استفاده کنه، ساعت هستش و استفاده از ساعت برای مردان ضرورتیه که تا از هر جنبه پرستیژ و استایل جذاب درست کنن. مردا میتونن بجای اکسسوری متعدد خانما، یه کلکسون کوچک از چند نوع ساعت و بند برای خودشون داشته باشن تا در موقعیت‌های مختلف ازشون استفاده کنن. انتخاب یه ساعت نیمه اسپرت با یه کت و شلوار معمولی میتونه استایل شما رو از یه حالت معمولی و خشک، به یه تیپ جذاب و متمایز تبدیل کنه و اگه این انتخاب ساعت به درستی انتخاب بشه معجزه‌ رو در ارتباطاتون لمس میکنین. 

اگر شما به طور روتین از ساعت استفاده میکنین حتما متوجه شدین که بیشترین توجه و سوال اطرافیان به ساعت مربوط میشه تا به دیگر اکسسوری‌ها و لباس، حتی آماری که از صنعت و مدلینگ اروپا بدست آمده این حقیقت تایید میشه.


راحتی و کارایی

تصور کنید با عجله برای شرکت در یه جلسه کاری از منزل خارج شدین و تلفن همراهتون رو جا گذاشتین یا داخل جلسه مهمی هستین و نمی‌تونید از تلفن همراهتون استفاده کنید. راحت‌ترین و در دسترس‌ترین راه اینه که دستتون رو بیارید بالا و ساعتتون رو نگاه کنید.

تلفن همراه همیشه در دسترس برای دانش‌آموزان سر جلسه امتحان، افراد نظامی و سربازان، خلبانان و غواصان و ... برای اطلاع از زمان نیستند. ولی ساعت‌ها امکان استفاده در هر جایی دارند و باتوجه به کاربر میتونن امکانات اضافی در اختیار استفاده کننده خودشون قرار بدن.

صرفه‌جویی در زمان

عمر باتری ساعت طولانی است و لازم نیست هر چند ساعت برای اطلاع از زمان، از شارژر استفاده کنید و همچنین زمانی که شما ممکنه برای نگاه کردن به ساعت موبایل با دنبال کردن نوتیفیکیشن ها و اخبار شبکه‌های اجتماعی تلف کنین، در نکاه کردن به ساعت تلف نخواهید کرد.


به عنوان سرمایه‌گذاری به ساعت نگاه کنید

حتما شما هم تا بحال با موردی برخورد داشتین که یه ساعت استفاده شده و قدیمی بعنوان یک محصول آنتیک و خاص یا دارای ویژی منحصر بفرد باشه و با قیمت نسبتا بالایی هم فروش رفته باشه. شاید تا بحال به این مورد فکر نکرده باشین ولی ساعت میتونه علاوه بر استفاده روزمره و اکسسوری بودنش، یک وسیله برای سرمایه گذاری هم باشه مخصوصا اگه ساعتتون دارای ویژگی خاص یا تولید محدود باشه و یا دارای جواهرات گرانبهای تزئینی باشه، در طول زمان میتونه افزایش ارزش زیادی داشته باشه.

مهم‌ترین نکته در نگهداری و استفاده از ساعت زمانی که تصمیم به نگهداری طولانی مدت دارید اینه که اگر نوع ساعت مکانیکال و اتومات است هر 4 تا 5 سال نیاز به سرویس و تنظیم مجدد خواهد داشت و در صورتی که موتور ساعت کوارتز می‌باشد، باید به محض متوجه شدن به ضعیف شدن باتری، اقدام به تعویض باتری کنید چراکه خواب طولانی ساعت باعث نشت سرریز باتری در موتور و تخریب موتور ساعت میشود.

مجموعه فروشگاه آنلاین ساعت مچی چی‌چی‌واچ دارای محصولات متنوع باکیفیت و محصولات با ساخت محدود هستش که میتونید با کمترین قیمت بازار و بصورت امن با ضمانت کیفیت و اصالت ازش خرید کنید.

یک ساعت خوب اگر بخوبی نگهداری و به موقع سرویس بشه میتونه تا چند صد سال عمر کنه و یادگار خوب و به یاد ماندنی برای فرزندانتون بشه

ساعت، نماد نظم کاری و با برنامه‌ بودن

وقتی شخصی ساعتی دارد و در حضور ما به ساعت نگاه می‌کند، این کار برای ما بیانگر احترام شخص به زمان و دقت و نظم در کارهاش هست. تحقیقات نشان داده افرادی که ساعت می‌بندند در مقایسه با افرادی که از ساعت استفاده نمیکنن، دارای اتلاف وقت کمتری هستن و وجدان کاری بیشتری دارن.

همچنین داشتن ساعت میتواند تاثیر شناختی مثبت ضمنی در اولین برخوردها و یا مصاحبه‌های کاری داشته باشد.


نتیجه میگیریم که استفاده از ساعت مچی می‌تواند فراتر از یک وسیله شخصی عادی و روزمره، کارایی و تاثیر بسزایی در جنبه‌های مختلف زندگی داشته باشد، پس اگه تابحال از ساعت استفاده نمی‌کردین حتما از این به بعد استفاده کنید تا از تاثیرات کوتاه مدت و طولانی مدتش بهره‌مند بشین.